onsdag 5 juni 2013

Tråkig mamma...

Nej, hon har inte ramlat och slagit sig blodig. Hon har smakat väldigt moget körsbär....

Idag måste jag ta tag i det där med städningen... Kära nån som det ser ut överallt...  Det är ju så mycket roligare att leka med barnen, fixa små aktiviteter och så...  Så det där med städning hade jag nästan glömt bort... ;)
Nåja, farmor och farfar kommer ju i eftermiddag för att passa Loppan när jag och Skorpan åker till gymnastiken. Innan dess får vi se hur mycket jag hinner medans dom sover, och hur mycket dom har lust att leka snällt på egen hand...  Planen är att hinna med ALLT, även om jag vet att det inte finns en chans till det... Men den som siktar på stjärnorna ni vet ;)




9 kommentarer:

  1. Usch ja, tycker ganska ofta jag känner mig som en tråkig mamma. Men nu har jag kollat lite av dina inspirationer så vem vet, kanske blir det mer kreativitet här hemma. Till mitt försvar så är prinsen fortfarande liten. Lycka till med hushållsbestyren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så :) Flaskor med olika innehåll som låter eller rör sig är ganska intressant för småprinsar och prinsessor :) Busenkelt att fixa :)

      Radera
  2. Då når man trädtopparna och kan med all rätt nöja sig med det :-)

    SvaraRadera
  3. Ja men det är ju supersött att klä dom lika ibland! :)

    SvaraRadera
  4. Naw såå Sööt liten med Körsbärsmun hihi
    /Puss

    SvaraRadera
  5. Man skulle ju vart miljonär, det första jag gjort hade varit att anställa en städerska. Och nån som lagar mat. Så kan man bara ägna sig åt allt det där roliga :)

    SvaraRadera
  6. Visst är det tråkigt med städningen! Jag har aldrig tyckt att det är då jobbigt att städa som nu. Och nu måste jag dammsuga VARJE dag annars blir jag galen av gruset som barnen drar in!

    SvaraRadera
  7. Hoppa du iaf hann något av det du tänkte, här gjorde vi undan måsten på fm så blev det sol, bad och lek på em, skön å slapp nationaldag mao. KRAM!

    SvaraRadera
  8. Nej städningen är inget rolig. Man plockar jämt känns det som. Hoppas du hann det du skulle iaf.

    SvaraRadera