torsdag 25 april 2013

Idag ska vi vara kreativa



Det varit ruskigt klent med nya inlägg här... Jag vet... jag ska försöka bättra mig, men det har varit dåligt med inspiration ett tag.
Idag ska vi i alla fall vara lite kreativa. Igår googlade jag efter recept på fingerfärg och hittade en hel del roliga saker som man kan göra med små barn, så just nu har jag hand- och fotavtryck i saltdeg på tork i ugnen och i eftermiddag när barnens faster kommer ska vi leka med fingerfärg. Om det blir bra lägger jag upp receptet här i bloggen sen.

Annars rullar livet på... Är i väg på gymnastiken 4 ggr i veckan och på möte med fotoklubben en gång i veckan, det ska handlas, lagas mat, tvättas och helst lekas så mycket som möjligt och knappt har man hunnit få i sig morgonteet innan det är dags att gå och lägga sig igen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar